søndag 15. april 2007

Så deilig med vår!!!!

Det er helt fantastisk når våren kommer. Vi har vært ute og tuslet i solen i hele dag og jeg føler meg som et nytt menneske! Måtte tvinge oss inn igjen for å pakke, vi reiser jo i morgen... Blir spennende å se hvordan Sabine reagerer på fly, reising og alt det innebærer... Det skal bli deilig med ferie iallefall. Nå har ikke været i sør-spania akkurat vært strålende i det siste, så vi får håpe vi ikke reiser fra sola da... hadde vært typisk. Uansett blir det morsomt med en ferie med lille-mor. Jeg rakk å bli ferdig med oppgave 5 i scrapliftcup på Papirgleder. Her er den, det ble en skikkelig vår- lo denne gangen. Så utrolig morsomt å oppdage alt rundt oss sammen med Sabine... verden er et fantastisk sted sett med 9 mnd gamle øyne. Ha en glad vår-uke dere som titter innom!

3 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig layout du har laget!!! HERLIG at våren endelig er her!!

Heidi

Catrine sa...

Nydelig laoyout! Og vår er bare så herlig!
God tur til Spania! Kos dere - og så håper jeg dere får sol og sommer der og! :)

Hilde sa...

Takk for hilsen i bloggen min!!!

Lurte litt med en gang hvem du var.... for jeg hadde aldri hørt navnet ditt!!!
Men er jo nå hvem du er!!!
Nydelig LO du har laget her... liker sirkelskriften i hjørnet!!

Ha en god helg!!