søndag 20. mai 2007

Lat søndag...

Her her det gått i ett noen dager nå, så det er deilig med en hel søndag uten noe som helst program. 17. mai var stor stas for minstemann i huset her, som koste seg STORT med å se på alle menneskene, vifte med flagg og spise is! Utstyrt med ny bunad/festdrakt fra mormor også. Svært populært!




Ellers holder jeg på med et lite chipboardalbum til svigermors 60års dag... blir alltid satt stor pris på. Må være ferdig til torsdag, så jeg får sette meg ned nå. Har heldigvis vært hos Rita i går, så fikk med meg masse inspirasjon:)


Legger ut et par lo'er som var med i "vi scrapper" denne gangen, synes det er så herlig bilder av sabine som skravler i vei mens hun spiser:)
















Til slutt her er mitt siste bidrag i scrapliftcup på papirgleder Oppgaven var å bruke bilde av noe eller noen over 18 år og ha kartong i overskriften. Slik ble resultatet. Har brukt et av de nye stemplene til Lene Solhaug, de er så utrolig fine!!! Siste oppgave før finalen kommer nå snart, så det blir spennende. Første gang jeg har vært med på en slik konkurranse - som går over tid. Morsomt egentlig. Man får liksom prøvd seg på ting man vanligvis ikke ville gjort:) Ha en fin uke dere som titter innom:)