tirsdag 31. juli 2007

Et par kort

Merkelig følelse å være hjemme alene... Har ikke vært det siden før Sabine ble født egentlig... Ikke sånn en hel kveld. Men deilig er det! Selv om jeg savner henne- hun er et par dager på ferie med pappa'n, så er det nydelig å kunne ha så mye tid til bare meg:) Har ikke fått gjort noe spesielt konstruktivt, da, bare kost meg. Scrappet et kort til en kollega. Er egentlig veldig fornøyd med å gjøre ingenting.
Legger ved et kort jeg laget til venninnen min, Martine som fikk en nydelig liten datter, Sofie, for en uke siden. (har de vært så små?). Digger plutselig Magnolia stempler jeg også, det er jo veldig in for tiden, men så er de fine da! Driver og prøver meg litt frem med distressink som maling.
Ha en glad uke dere som titter innom:)


Ingen kommentarer: