mandag 1. oktober 2012

Anonyme Timeglass #1 hos Anonyme Scrappere

Hei!

Dersom du har fulgt med på Anonyme Scrappere bloggen, vet du at 
1. oktober er dagen for oppstart av 


Velkommen til Del 1!
Ta turen innom Anonyme Scrappere for å se hva oppgavene for Del 1 er.
Mitt første inspirasjonsbidrag er 

Vognen er laget etter en tutorial jeg fant hos Inky Angel. 
Jeg har brukt papirer fra Maja Designs Vintage Summer Basic Collection, Spellbinder dies, Tim Holtz idea-ology Grungeboard som jeg har malt med hvit akrylmaling, Perler og blonder fra stash, Liquid pearl opal white til å lage de små perlene på vogna, kantene er distresset med vintage photo distress ink.


Oppi vogna har jeg plassert et Magnolia stempel malt med distress ink. Stempelet heter Baby Edwin.

Skynd deg over til Anonyme Scrappere bloggen 
så finner du oppgaven og mye mer inspirasjon fra design-teamet!

Happy scrapping!

Klem, 

1 kommentar:

Magda sa...

Elizabeth,
I didn't see this one before.
You did a great job!! Very cute!!
Love it!!
Lovely egads
Magda