onsdag 3. oktober 2012

Anonyme Timeglass #2

Hei.

Det er tid for oppgave 2 i Anonyme Timeglass.



For å se oppgaven og de andre inspirasjonsbidragene fra DT 
må du ta turen til Anonyme Scrappere bloggen.

Her er mitt inspirasjonsbidrag.

Jeg fant tutorialen på dette kortet i forrige nummer av Magnolia Ink, den var laget av Norma.
Jeg har brukt ark fra Pion design, Blomster fra Prima, bærene er fra Kort og Godt.. Stemplene rundt stempeltrykket er også fra Prima. Dies'ene er Magnolia Doohickey's: So wrapped Lovely (hjertet) og Swirl. og fra Spellbinder. God jul stempelet er fra Kort og Godt.

 Jeg har fargelagt denne søte Tilda'en med Copic Markers.

Her er kortet litt fra siden.

Håper du fikk litt inspirasjon! 
Skynd deg over til Anonyme Scrappere bloggen for å finne ut hva oppgaven er! 

***
I would like to enter the following challenges:
Magnolia Mania: Bow
Deep Ocean Challenge: Use more than two colors
Lovely hAnglar or Sweet Magnolia: BINGO: Pearls-Flowers- Ribbon

***
Takk for at du stikker innom bloggen min!
Ønsker deg en fin onsdag.

Klem, 

5 kommentarer:

Charlotte sa...

Vilket fing kort, färgerna är så snyggar och så gillar jag din Spellbinder die:)
Kram Charltte

Magda sa...

Beautiful shape and colors Elizabeth.
You are so busy making cards!!
Have an nice day
Magda

Vicky sa...

Hi sweetie loving this beautiful creation, lush colours hun. Love the shape.

Lotsa hugs Vicky xxx

ScrappyAndrea sa...

WOW! Your card is AMAZING! Love all your details!
Thanks for playing with us at Magnolia Mania!
xxx Andrea

Dina sa...

wauh such a perfect one had e a nice weekend