onsdag 3. desember 2014

CMN julekalender /Advent Calendar #3

Good morinng crafty friends!

Did you know we are having a inspirational Advent Calendar over at Copic Marker Norge every day untill chirstmas? Today it's my turn to inspire. I made a paper bag card with two colored images.

Visste du at vi har en inspirasjons- julekalender hos  Copic Marker Norge? Hver dag frem til jul er det proppfult av inspirasjon og tips og julestemning fra designteamet. 
I dag har jeg laget et posekort med fargelagt motiv både inni og utenpå. 

I used papers by Maja Design, flowers by WOC and North Star Stamps and dies by Marianne Design. 

Papirposen er brettet i to og dekorert på fire sider. Baksiden har en åpen lomme hvor jeg har laget et kort til å skrive julehilsen på. Mønsterpapirene er fra Maja Design, med blomsterpynt fra WOC, North Star stamps og dies fra Marianne design. 

The image is Christmas Lantern Marci from La La Land. Copic colors listed below.

Dette motivet heter Christmas Lantern Marci og er så morsomt å fargelegge. Jeg har forsøkt å få lyset til å spre seg på rundt lykta ved å bare bruke den lyseste grønnfargen og avslutte med litt gult. 
Fargene jeg har brukt er:
Skin/Hud: E13-11-00-000, R20 til kinn. Munnen er R20 og litt W3
Hair/Hår: E29-25-21 og 49
Coat/Jakken: BG99-96-93-90, W7
Dress and boots/Kjole og støvletter: E47-44-43-42-41
Lamp/Lykt; E35-33-31-30, YR24-21-20
Floor/Gulv: W5-3-1-00


I colored another image for the inside pocket.
Inni kortet har jeg dekoreret med enda et motiv fra La La Land. Jeg måtte klippe vekk litt av det får å få det til å passe. Bak motivet er en lomme til et gavekort eller penger. 

Image is Christmas Elf Marci  by La La Land. Copic colors used.
Motivet heter Christmas Elf Marci og er fargelagt med følgende Copics:
Skin/Hud: E13-11-00-000, R20 til kinn. Munnen er R20 og 22
Hair/Hår: E39-37-35-33-31-30
Reds/Rødt: R27-24-22-20, R59
Grey/Grått: C7-3-1-00
Yellow/Gult: YR24-23-21
Greens/Grønt: G94-82-40
Shoes/Sko: E35-33-31-30

Kos deg videre med juleforberedelsene!
Takk for at du stakk innom bloggen min i dag.
Husk å følg med hver dag i desember på Copic Marker Norge!

Thanks for stopping by my blog today!
Don't forget to check out Copic Marker Norge every day in december! 

Crafty hugs, 

Ingen kommentarer: