onsdag 19. august 2015

DT Bikuben: Summer Crush and Bella

Hi peeps, 
Here's a card I made over at Bikuben Blog today. I finally worked up the nerve to cut into the gorgeous Maja Design papers I bought this summer. They are so pretty!

Her er et kort jeg laget med de nydelige Summer Crush arkene fra Maja Design. Som vanlig finner du link til alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget. 


Motivet heter Bella fra Little Darling Rubber Stamps/Saturated Canary. Jeg har stemplet med Memento Ink på Holtz Perfect Coloring Paper og fargelagt med Copics Sketch. 
Tusjene jeg har brukt er: 
Skin/Hud: E13-11-21-000, R20 til kinn (cheeks) og R20 og 83 til munn (lips).
Turqoise/Turkis: BG75-72-70 (og en selvlaget BG71), W7
Pink/Rosa: R89-85-83-81
Purple/Lillla: BV29-25-23-20, W7



 Jeg har embosset med Frantage embossingpulver rundt motivet. Jeg har også svertet kanter med walnut stain distress ink.
I embossed around the image using Frantage and distressed the edges using Wanlnut Stain distress ink. 

Her er noen detaljer.  Here are some details. Love the La la land rolled roses! 
Håper du fikk litt inspirasjon! 
Ha en fin august- dag! 

Thanks for stopping by today! 

Crafty hugs, 

 




1 kommentar:

Elins Cards and other handscrafts sa...

Nydelig kort Elizabeth, og takk for inspirasjonen :)
Ha en flott onsdag ♥
Klem, Elin