fredag 18. september 2015

DT Bikuben- Happy 2nd birthday!

 Hi crafty friends, 

My latest DT card for Bikuben is a really pink card I made for a sweet little girl on her second birthday. 

Hva gjør du når du skal lage et bursdagskort til en skikkelig rosa-jente som blir 2 år, jo du tar frem et ballerinastempel og finner frem noen av de nydelige Pion- arkene og setter i gang. 


Jeg har brukt Martha Stewart punchen rundt hele kortbasen. 
2-tallet er en foam thicer fra American Craft, jeg har stemplet med et Swirl Stempel fra Stempelglede både på to tallet og på de små hjertene. Banneret med Gratulerer på er fra La La Land Crafts.
Kantene er svertet med distress ink- Walnut Stain. 

The image is from the Tutu Sweet set by Penny Black/Mo Manning. 

Motivet, som er et av de søte ballerinaene fra settet Tutu Sweet fra Penny Black, er som alltid stemplet på Holtz Perfect Coloring Paper med Memento Ink og fargelagt med Copic Tusjer. Fargene jeg har brukt er: 
Skin/Hud: E13-11-21-000.
Hair/Hår: E29-25-21, E49
Pinks/Rosa: R85-83-81, V000




Her har jeg brukt en av de nydelige Swirlene fra Memorybox, hjertene som er til overs her har jeg brukt et anent sted på kortet. Blomstene er fra Wild Orchid Crafts. 


All products are listed at the end of the post. 

Du finner link til alle produktene jeg har brukt nederst i innlegget her. 

Hvis du vil lære mer om å fargelegge med copics, og har lyst til å lage et morsomt jente-bursdag-brettekort (et anent enn dette), så bli med på kurs på Bikuben 30.9.15.
Du finner påmeldingsdetaljer i Aktivitetskalenderen på butikkens nettside HER


Thanks for stopping by! 

Ha en kreativ dag! 
Klem fra 



1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Et dekorativt og søtt kort til ei som blir 2 år:)
Ønsker deg en fin kveld:)
Clemzy Karin D