onsdag 16. mars 2016

Gratulerer med dagen!

Hi crafty friends, 
Here's a card I made for Bikuben Blogg this week. It's a birthday card using some fun products I got my hands on. Not my usual color-range, but i had fun making this one. I also got out one of my Magnolias again. They are fun to color. 
All products used are listed in the inlinkz at the end of the post.
Thanks for stopping by!
Hugs, 


I dag vil jeg vise et kort jeg har laget for Bikuben Blogg. Jeg har lekt meg med et av de lekre nye arkene fra Papirdesign. Synes disse fargene er så fine!

Jeg valgte å la mønsterpapiret gjøre det meste. Jeg laget en ramme med en punch for å bryte opp litt i de mørke fargene. Sommerfuglene er laget med en annen punch i noe restepapir, for å hente opp litt av det rosa på motivet. 


Tilda With Dot Bow fra Magnolia er fargelagt med Copic Tusjene mine. 
Skin/Hud: E13-11-21-00, R20
Hair/Hår: E57-33, YR23-21- Y21-11 og bittelitt E49 på det mørkeste.
Purple/Lilla: BV29-25-23-20, 
Pink/Rosa: R85-83-81, V000
Motivet er limt på med limdotter. 

Hele kortet er bygget opp lag på lag med limdotter mellom lagene for å skape struktur. 
Gratulerer med dagen er stanset ut i mosegummi..


Inni har jeg brukt samme layout som på forsiden og pyntet med en liten sommerfulg i tre. 

Du finner link til alle produktene jeg har brukt i inlinkzen under her. 

Takk for at du titter innom, 
Ha en strålende dag! 

Klem



Ingen kommentarer: