torsdag 4. august 2016

Til deg!

Hei, jeg har laget et lite kort til inspirasjon hos Bikuben bloggen i dag. Motivet er fra La La Land Crafts og papirene er fra Papirdesign- perfekt for meg som har litt dilla på lilla. 
Ellers var jeg innom Bikuben i sommer og kjøpte med meg noen gamle og nye dies som jeg har lekt meg med her. Alle produktene er listet nederst i innlegget. 
Håper du har en fin sensommer! 

Kantene er svertet med Distress Ink Walnut Stain og blomstene er laget av La La Land's Rolled Roses dies. De søte poststemplene er fra Kort og Godt. Sommerfuglen er laget av to hjørnedies fra La La Land med en liten rose i midten. 

Motivet heter Lovely Marci fra La La Land og er fargelagt med Copic tusjer i følgende farger: 
Hud: E13-11-21-000, R20 (kinn)
Hår: YR24-21, Y26-21, E35
Lilla: BV08-17-13-11-04-02
Grønt: YG67-63-61, G99
Jeg har brukt blenderen for å lage de små hvite blomstene på hårbåndet og kjolelivet. 

Ellers har jeg brukt: 
La La Land Dies: 
Magnolia dies: 
Tekststempler: 


Takk for at du titter innom i dag! Ønsker deg en god helg!
Klem
 

Ingen kommentarer: