fredag 5. oktober 2012

Anonyme timeglass #3

God morgen! 

Det er tid for oppgave 3 i Anonyme Timeglass.


Gå til Anonyme Scrappere bloggen for å se oppgaven
og de flotte  inspirasjonsbidragene fra resten av designteamet!  

Her er mitt inspirasjonsbidrag.
Jeg har laget et rundt step card. Jeg har brukt Quick Kutz dies til sirklene, Magnolia doohickey dies: Juletrær, hjertet og den lille doilien. Bladene og blomstene er fra Prima. Mønsterarket er fra en eldre Basic Grey juleserie. Jeg har stemplet med Kort og Godt julestempler og embosset med gull.


 Stempelet er fra Magnolia. Jeg har malt med Distress Ink pads og Markers. 


Slik ser kortet ut når det er brettet sammen.

Håper du fikk litt inspirasjon! 
Ta en titt i Anonyme Scrappere bloggen for mange lekre DT kreasjoner og bidrag! 

***
I would like to enter my card into the following challenges: 
Paperplay challenges:  #40 Shine on -use something sparkling, shiny or glossy on your card (I have lots of  gold embossing and a sparkling ribbon).
Divas by design: #55 Use some texture (Gold embossing)

***
Takk for at du stikker innom bloggen min.
Ønsker deg en strålende, kreativ helg!

Klem

2 kommentarer:

Jayne A sa...

Beautiful card. Thanks for joining us this time at Diva's
Hugs
Jayne

Unknown sa...

Ah sa fint; jag har ocksa den har stampeln. Nu fick jag lust att leta fram henne i ladan!

Kram