lørdag 29. oktober 2016

Happy News and a Christmas Card!

Hello crafty friends, 
Sorry for my absence her on the blog, I have been busy with mye Copic Markers :) 
At the beginning of October I went to Wiesbaden, Germany, with the talented Kjersti, to become a certified  regional Copic Instructor! Ta da!!! It was so much fun! I met a lot of lovely people from all over Europe and the Middle East. We had a lovely time!
So now I am preparing for the new ECCP classes, who are fabulous by the way, and I am doing my first class with this awesome new material at Bikuben today! 


Etter nesten en ukes opphold i Wiesbaden, Tyskland, har jeg og Kjersti blitt Copic Instruktører! Vi hadde det utrolig fint sammen med instruktører fra hele Europa og Midt- Østen. Masse inspirasjon- og ikke minst introduksjon av de helt nye ECCP-kursene. Jeg holder de nye kursene for første gang på Bikuben i dag! Det er utrolig bra, og jeg gleder meg til å vise det frem! 

Julekortsesongen er i gang. Etter årets første julkortkurs tidligere denne uken, er jeg i modus til å starte produksjonen. Her har jeg kost meg med et av de søte motivene fra "Fuzzy Wuzzy" fra the Greeting Farm.

 Jeg har brukt de nydelige julearkene fra Pion Designs The Night Before Christmas kolleksjon og lekt meg med flere forskjellige dies. Formen på kortet er stanset ut med Kort og Godt: Kvadratisk med søm diesen.  

Motivet Fuzzy Wuzzy fra the Greeting Farm er fargelagt med disse copic tusjene: 
Hud: E13-11-21-000, R20
Hår: E29-25-21, E49
Rødt: E18-08-07, R24-22, W7
Grønt: G67-63-61, W7
Brunt: E39-37-35-31-30
Gult: YR24-21, Y21-11
Gulv: W7-5-3-1-00



Elementene på kortet er limt på i lag på lag med limputer. Jeg har klippet en juletre dies i to og limt en del på hver side av kortet. 

Her ser du litt nærmere på den lekre Juleklem diesen fra Papirgleder. 
Den er stanset ut i brun mosegummi. 


Ta en titt i Bikubenbloggen- der finner du hele materiallisten med link til produktene i butikken! 

Ha en fin helg! 
Klem fra  

1 kommentar:

Blankina sa...

It was lovely to meet you in person, how did your classes go? Great card too, hope to meet you soon again, hugs Blankina