tirsdag 16. oktober 2012

GDT på Copic Marker Norge!

Hei!

Jeg har fått den store ære å være ukens gjestedesigner på Copic Marker Norge! Jeg ble kjempeglad da jeg fikk spørsmålet fra Siv, jeg er nemlig stor fan av bloggen! 
I dag er det tid for en ny utfordring, og jeg har laget et julekort i Shabby Chic stil, det passet meg jo midt i blinken.
***

 I was honored to be asked to be a guest designer over at Copic Marker Norge! The theme for the new challenge is to make a Shabby chic Christmas card.

Her er kortet mitt. 

Jeg har brukt fjorårets juleark fra Maja Design. 
 Jeg har brukt litt osteklut, blonder, perler og bånd fra en lokal hobbybutikk, og diesene jeg har brukt er fra Magnolia og Spellbinders. Snøfnugg-stemplene er også fra Magnolia.God jul stempelet er fra Kreativ Hobby.
***
I used papers from Maja Designs Christmas collection 2011.  The lace and pearls are from a local store.I used Magnolia and Spellbinder dies. The snowflakes stamps are from Magnolia, and the sentiment is from Kreativ Hobby.

 Stempelet er fra Magnolia og heter Tilda with a gift. 
Copicsene jeg har brukt er:

Hud: E13-11-00-000, 
Hår: E49--29-27-25-31; 
Kjole: E44-42-41,W1
Sokker: W7-5-3-1-00, E44-42-41, 
Gave: E09-07-R02-E00, 
Vinger W5-3-1

I hjørnene og på swirlen, har jeg embosset med hvitt embossing pulver, jeg har sydd med symaskin rundt kantene og distresset med distress ink. På juletrediecut'en har jeg laget små perler med Liquid Pearl- opal white.
***
I used white embossing powder in the corners and on the swirl. I stitched the edges of the papers with  my sewing machine and distressed the edges with distress ink. I also added Liquid Pearl to the Tree- die cuts. 


Slik ser kortet ut på innsiden. Die'en er fra Spellbinders.

CMN bloggen finner du som vanlig masse inspirasjon fra de utrolig dyktige damene i designteamet og alt du trenger å vite for å delta i utfordringen.
Takk for at du stikker innom bloggen min!
***
Stop by the CMN blog to see the gorgeous creations of the DT and join in the challenge! 


Ha en kreativ lørdag!
***
Thank you for stopping by my blog today! 
Wishing you a creative week! 

Hugs/ 
Klem fra 

17 kommentarer:

Jacqui's little piece of England sa...

This is gorgeous Elizabeth love how you've coloured Tilda and the colours you've used for the card are so chic

jacqui x

Dina sa...

Wauh wat a beautifull card so much details and beautifull colouring wauh

Rita sa...

Gratulerer som GDT :) du lager jo så mye fint. Dette kortet er intet untak :) elsker disse duse fine fargene du bruker. Alle kortene er så for seg gjort :) Nydelig :) Ha en fin fin dag :) Klemmer Rita

Jill sa...

Helt fantastisk kort Elizabeth! Du er bare så utrolig bra på shabby chic kort og en stor inspirasjon ♥
Nydelig fargelegging og fantastisk design
Tusen takk for at du vil være gjesten vår!
Masse klemmer fra Jill
CMN

Unknown sa...

Grattis till din GDT position! Du gillar den har stampeln, va? :-) Som vanligt underbart farglagt och jag gillar de "jordiga" nyanserna! Jattefin shabbig spets ocksa!

Kram

Jenny sa...

Love love love this - Such a beauty. Jen xx

Astrid sa...

Lovely card Elizabeth, love the beautiful soft colours !!

hugs Astrid

Lau W sa...

Oh wow ! Fantastic Shabby Chic card ! So nice details, so sweet ! Your colouring is wonderful, love the hair !
xxx

Lisa Sjöström sa...

Underbart kort! Gillar verkligen de bruna färgerna och den stora rosetten :)
kram

Magda sa...

This is one of my favorite Tilda's .
Gorgeous creation , beautiful colors!!
Lovely inside.
Have a great week Elizabeth!
With love
Magda

Christina C. sa...

WOW, WOW, WOWwwwwwww.....your coloring of Tilda is beyond spectacular! I am in awe of your expert coloring skills....Tilda's hair and dress are phenomenal....gorgeous design work! All in all, this is a magnificent work of art!!!

Susy sa...

STORT GARTTIS, Elizabeth!
Ditt kort är helt underbart vackert och likaså din färgläggning!

KRAM SUSY

Kaoskontroll sa...

Vakre tilda, vakkert fargelagt og et utrolig flott kort!!

Susie Sugar sa...

Gorgeous Elizabeth really pretty
I love the soft neutral tones
Hugs Susie Sugar xx

Nina sa...

Aldeles nydelig kort med mange lekre detaljer !
:-) Nina
http://ninashobby.blogspot.no/

Kjersti sa...

Så utrolig nydelig Elizabeth, lekkert shabby chic kort! Og nydelig fargelegging, må riktig se etter at håret er tegnet og ikke ekte!
Ha en fin dag!
Klem fra Kjersti:)

Оксана Михайлова sa...

Very beautiful girl!!!
Очень нежно и со вкусом!!!!