lørdag 20. oktober 2012

Guest Designer at Copic Marker Norge: Two cards

Hei. I dag vil jeg vise dere de to siste kortene jeg laget til Copic Marker Norge. Jeg har lekt meg litt med maskeringsteknikk og laget to veldig forskjellige kort.
***
Good morning. I want to show you a couple of more cards I made as a guest designer on Copic Marker Norge. I've been playing around with the masking tecnique and I made two very different cards.

På dette kortet har jeg brukt ark fra fjorårets Maja Design julekolleksjon, Punch fra Martha Stewart, blomster fra prima og poststempler fra krot og godt og fra Ett Trykk. Jeg har også sydd med symaskin rundt kantene.
***
I used papers from Maja Design, Martha Steward Punch, flowers from Prima, postmark stamps from Kort og Godt and sentiment from Ett Trykk. I used my sewing machine around the edges of the paper and image.


Stempel: Unwrapped Tilda og Peis, beggge er fra Magnolia. 
Copics: 
Hud: E13-11-00-000, R20, Hår: E49-57-53-31, Kjole/sokker/ Sløyfer: R59-46-27-24-22-20, C5-3-1-00, Pakken og granbar: G99- 94-82-21-40
Flammer: YR24-23, G23-21,E31, W3-1, 
Peis/ Skygger: W5-3-1, 0

 Inni har jeg pyntet med flere bloster og brukt punchen.

På dette kortet har jeg brukt ark fra Maja Design Vintage Summer Basic, osteklut, Magnolia doohickey's die (kantene rundt bildet), Vimplene har jeg klippet ut fra en Magnolia tag-diecuts. Blomstene er fra WOC og perlene er fra Kort og Godt.
***
I used papers from Maja Design Vintage Summer Basic Collection, cheese cloth, Magnolia Doohickeys, WOC flowers and pear strings from Kort og Godt.

 Her har jeg maskert 3 Magnoliastempler: 
Tilda with Wrapped heart, Shy Edwin, Tilda Sending Loveletter.
Copics:
Hud: E13-11-00-000, R20, 
Hår på jentene: E49-47-37-35-33-31/ E57-53-50, På gutten: YR24-23-33-35. 
Klær: RV 95-93-91-V000, C5-3-1-00, Bukser: B97-95-93-91. 
Stilk på blomst: G94-82-40, Brune sko: E57-53-51
Skygger: W5-3-1


Inni har jeg pyntet med papirene og spellbinder diecut.

Takk for at du titter innom bloggen min i dag!
Ønsker deg en fin lørdag!
***
Thank you for stopping by my blog today. Wishing you a wonderful Saturday!

Klem,

15 kommentarer:

Jacqui's little piece of England sa...

Two lovely cards Elizabeth, I love your colouring and try to emulate the way you colour your images (not very successfully I might add)

Love them both

jacqui x

Magda sa...

O Elizabeth, love your coloring!
You made two great cards!
Lovely!
Wish you a very beautiful weekend
Lovely regards
Magda

Gro sa...

Fantasktis nydelige kort begge to. Og jeg blir så imponert over maskering, jeg får det nesten aldri til.

Ha en fin helg. Klem :o)

Susi sa...

Hey Elisabeth,
both cards are amazing. Your colouring is a dream, as always. I love all the details you put on your cards.
Nice weekend
Susi

Veronique sa...

Kortene dine er så fantastike ♥

Ha en fin lørdag i regnværet!

Klem

Susy sa...

Dina kort är helt underbart vackra!

KRAM SUSY

Dina sa...

wauh two beautiful cards and perfect masking super

Unknown sa...

Men Elizabeth! Det forsta kortet ar ju nastan sudd pa CAS! Hur gick det till?! LOL Maste tillsta att som Fussy & Fancy person faller det andra kortet mig battre i smaken, men bada var fantastiskt farglagda!

Kram,
Sandy

Anne- Elisabeth sa...

It is som lovely card you makes. i love them

Nina Kristin Espeland sa...

Du er berre flinkaste!! :)

Teresa sa...

Both brilliant cards Elizabeth. xx

Suzan L sa...

Hi Elizabeth, both of your cards are so gorgeous! The images are colored so beautifully!
Hugs,
Suzan

Kirsty sa...

Hi they are both superb love Tilda in the first one at the fire all cosy and the masking of the three in the second one is just brilliant ! Colouring is out of this world ! ;0)

Åsa aká Scraphorse sa...

Båda korten är underbara! Fantastisk färgläggning!

Tusen tack för en härlig kurs kväll, och för att Ni tog så väl hand om en svensk på vift. :)

Kram, Åsa

Anne sa...

For noen flotte kort! Så herlig julekort med flott oppsett og lekre papirer, nydelig pyntet.

Flotte farger og nydelige motiver på takkekortet, så lekre blomster. :)

Klem, Anne.